Piškotek | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Glasbena šola Karol Pahor Ptuj se zavezuje, da bo omogočala dostopnost spletišča gsptuj.si v skladu z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij vsem uporabnikom.
Ta izjava o dostopnosti se nanaša na spletišče gsptuj.si.
Spletišče uporablja vtičnik SOGO dostopnost. Možno je kombiniranje več nastavitev SOGO vtičnika. Za zagotavljanje zahtev glede dostopnosti so bile sistemsko zagotovljene nekatere prilagoditve, kot so:
Stopnja skladnosti
Spletišče gsptuj.si je delno skladno z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij zaradi spodaj navedenih izjem.
Nedostopna vsebina
Dostopnost spletišča gsptuj.si nenehno spremljamo in sproti izboljšujemo posamezne elemente dostopnosti. Kljub temu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.
Primeri takih vsebin so:
Priprava izjave o dostopnosti
Povratne in kontaktne informacije
Zaradi zelo pogostih posodobitev vsebin lahko obiskovalci pri brskanju po spletišču gsptuj.si, kljub prizadevanjem, da bi bile vse spletne strani čim bolj dostopne in uporabnikom prijazne, občasno naletijo na težave z dostopnostjo.
Obvestilo o morebitnih primerih neskladnosti objav z določili Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij in zahteve po posredovanju informacij v dostopni obliki lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info@gbsptuj.si.
Odgovor boste prejeli v roku osmih dni od prejema obvestila oziroma prošnje. Če v tem roku ne bomo mogli podati ustreznega odgovora, vam bomo sporočili, kdaj bo odgovor podan in razloge za zakasnitev odgovora.
Izvršilni postopek
V primeru, da ugotovite odstopanja od določil Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, lahko podate prijavo inšpektorjem za informacijsko družbo po navadni ali elektronski pošti na naslov: gp.uiv@gov.si.
Lidija Žgeč je po zaključku Srednje glasbene in baletne šole v Mariboru izobraževanje nadaljevala na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Odločila se je za študij glasbene pedagogike, kjer je pod mentorstvom prof. dr. Darje Koter diplomirala na temo Začetki organiziranega glasbenega šolstva na Ptuju. Po končanem študiju je pridobila strokovni naziv profesor glasbe. Med študijem je pedagoške izkušnje nabirala s poučevanjem na zasebni glasbeni šoli Nocturno, kjer je poučevala klavir in nauk o glasbi.
Leta 2000 se je zaposlila na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj, kjer poučuje klavir in komorno igro. Udeležuje se strokovnih seminarjev, poletnih šol in študijskih skupin. Stremi k temu, da uporablja sodobne pristope poučevanja in da na prijeten in razumljiv način posreduje znanje učencem. V letih poučevanja je vzgojila številne pianiste. Nekateri so glasbeno pot nadaljevali na Glasbeni gimnaziji v Mariboru, mnogi izmed njih pa so amaterski glasbeniki, ki se vključujejo v ljubiteljsko kulturo v različnih komornih sestavih ali zborih. Pri učencih želi vzbuditi ljubezen in zanimanje za glasbo na vseh področjih, saj se zaveda, da zraven učencev, ki nadaljujejo študij glasbe, vzgajamo tudi ljubiteljske glasbenike.
Tadeja Gašparič je glasbeno izobraževanje začela na GŠ Karol Pahor Ptuj. Šolanje je nadaljevala na Srednji glasbeni in baletni šoli Maribor. Že v nižji in nato tudi na srednji šoli je prejela številne nagrade na tekmovanjih. Glasbeno znanje si je pridobivala tudi na različnih poletnih glasbenih šolah po Sloveniji. Po končani srednji šoli se je kot redna študentka vpisala na študij kitare na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer je pridobila naziv profesorica kitare. Med študijem je začela poučevati kitaro na GŠ Karol Pahor Ptuj in si že takrat pridobila veliko pedagoških izkušenj, ki jih z velikim veseljem in predanostjo daje svojim učencem kitare in komorne igre še danes. Svoje znanje redno izpopolnjuje na različnih seminarjih, mojstrskih tečajih in delavnicah. Njeno delo odražajo odlični uspehi učencev na tekmovanjih, na državni in mednarodni ravni. Sodelovala je tudi kot članica na izpitih in na tekmovanjih, prav tako pa pripravljala učence za vpis na Konservatorij v Mariboru.
Njeno največje veselje je uvajanje otrok v svet glasbe. Trudi se jim vliti občutek za glasbo in ga s primerno vzgojo prebuditi in razviti.
Vita Tement je glasbeno pot pričela na GŠ Karol Pahor Ptuj, pri prof. Metodi Gregl Trop. Z izobraževanjem je nadaljevala na Konservatoriju Maribor, pod mentorstvom prof. Vesne Čobal in prof. Martine Praljak. Po končani umetniški gimnaziji je svojo glasbeno pot nadaljevala v tujini. Tako je po uspešno opravljeni avdiciji na Kärntner Landeskonservatorium študij glasbe opravila v Avstriji, pod mentorstvom prof. Briana Finlaysona (Avstralija). Vzporedno je opravila študij pedagogike in andragogike na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Za diplomsko delo je prejela tudi Prešernovo nagrado.
Na Kärntner Landeskonservatorium – Klagenfurt je v času študija poučevala violino. Na mednarodnem glasbenem festivalu OrkesterkamP Symphony je kot asistentka poučevala violo. Zraven omenjenih mentorjev se je dodatno izpopolnjevala na glasbenih seminarjih pri profesorjih: Tomaš Tulaček (Češka), Tomaš Vinklat (Češka), Helfried Fister (Avstrija). Sodeluje s simfoničnim orkestrom SNG Maribor, Kammerakademie orchestra ter v komornih skupinah.
Njena glasbena pot jo je pripeljala nazaj na GŠ Karol Pahor, kjer je prof. violine in viole. Z raziskovalnim delom na pedagoško-andragoškem področju nadaljuje in preučuje, kako ukvarjanje z glasbo vpliva na posameznika. Ugotavlja, da lahko preko glasbe razvijamo ustvarjalnost, koncentracijo, spomin, disciplino, fino motoriko, vztrajnost, samozavest, socialne veščine itd. Učenje violine/viole je torej priložnost in izziv za razvoj mnogih spretnosti ter vrlin posameznika.
Jolanda Lončarič je po poklicu učiteljica glasbe. Po končani osnovni šoli je obiskovala Srednjo glasbeno šolo v Mariboru, študirala je na Pedagoški fakulteti – smer glasbena pedagogika. Že v času šolanja na Srednji glasbeni šoli in v času študija je sodelovala z Glasbeno šolo Karol Pahor Ptuj kot korepetitorka trobil na javnih nastopih ter veliko vrsto let kot honorarna učiteljica klavirja. Takoj po končanem študiju se je zaposlila kot učiteljica glasbe in zborovodja na OŠ Hajdina, po enajstih letih službovanja pa je dobila delovno mesto učiteljice nauka o glasbi na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj, kjer poučuje še danes.
Pri pouku se trudi približati osnove teorije glasbe na privlačen in otroku dostopen način s pomočjo sodobnih didaktičnih pripomočkov.
Majda Kramberger je učiteljica trobil – pozavne na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj.
Svoje prve glasbene korake je začela na glasbeni šoli na Ptuju. Po končani nižji glasbeni šoli je nadaljevala šolanje na Srednji glasbeni šoli v Mariboru – sedanji Konservatorij za glasbo. Po končani srednji glasbeni šoli je študij nadaljevala in uspešno končala na Akademiji za glasbo v Ljubljani. V obdobju študija se je udeležila raznih glasbenih tekmovanj kot solistka in v komorni skupini in dosegla nekaj lepih uspehov. Ves čas pa je bila tudi članica Pihalnega orkestra Ptuj.
Po končani Akademiji za glasbo v Ljubljani se je leta 1987 redno zaposlila kot učiteljica trobil na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Delo z učenci ji je v veliko veselje in kot sama pravi, je poklic učitelja glasbe zelo lep. Pri svojem delu z učenci neizmerno uživa. Svoje učence zna dobro motivirati in stremi k cilju, da jim glasba postane življenjska sopotnica. Zavzema pa se tudi za nadaljnje glasbeno izobraževanje svojih učencev.
Tanja Kozar Stošič je glasbeno pot začela na Glasbeni šoli Ormož. Po končani nižji glasbeni šoli je šolanje nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet pri prof. Mileni Sever. Študij klavirja je končala na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Njena mentorja sta bila prof. Gita Mally in prof. Aci Bertoncelj. Kasneje je pod mentorstvom mag. Tomaža Sveteta končala še magistrski študij glasbene pedagogike na Pedagoški fakulteti v Mariboru.
Kot korepetitorka učencev Glasbene šole Karol Pahor Ptuj in velikega števila pevskih zborov širšega ptujskega območja se udeležuje revij, koncertov in tekmovanj na državni in mednarodni ravni in z njimi dosega odlične rezultate.
Od 1. 9. 1999 je vodja klavirskega oddelka Glasbene šole Karol Pahor Ptuj.
Je mentorica številnim učencem, ki so nadaljevali svojo glasbeno pot in so danes uspešni glasbeniki.
Marjan Paći je svoje glasbeno izobraževanje začel na Glasbeni šoli v Mariboru. Po končani srednji glasbeni šoli je študij klavirja nadaljeval na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Po študiju je bil štiri leta zaposlen na Glasbeni šoli v Mariboru.
Študij Master of Music Studies je nadaljeval in uspešno zaključil na univerzi The University of Melbourne v Avstraliji, v razredu svetovno znanega pianista prof. Geoffreya Peter Bede Hawkshaw Tozerja.
Po končanem študiju je poučeval na različnih državnih in privatnih šolah v Melbourne v Avstraliji.
V Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj je zaposlen kot učitelj klavirja in korepetitor od leta 2004. Redno se udeležuje različnih seminarjev in se dodatno izobražuje.
Zelo uspešen je na različnih tekmovanjih doma in v tujini, kjer njegovi učenci dosegajo izvrstne rezultate in nagrade. Tudi kot korepetitor izvrstno sodeluje z učenci in mentorji in s svojim delom in vztrajnostjo želi pokazati, da se da vse doseči.
“V naravi ni najti nič lepšega in popolnejšega od glasbe. Ona usmerja človeka v globino njegove duše.”
(Marij Kogoj)
Sonja Tramšek je po končani nižji glasbeni šoli v Ormožu nadaljevala izobraževanje harmonike na takratni Srednji glasbeni šoli Maribor, sedanji Konservatorij za glasbo Maribor. Od zaposlitve leta 1989 naprej poučuje harmoniko na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Od leta 1992 na željo Občine Gorišnica in Osnovne šole Gorišnica pouk harmonike izvaja tudi na Osnovni šoli Gorišnica.
Zelo rada dela z otroki. Zadnja leta poučuje tudi nekaj otrok s posebnimi potrebami, kar ji predstavlja še posebej velik izziv, da na najbolj enostaven način le-tem vzpodbudi veselje do igranja harmonike. Pri tem ji največ pomeni pomoč in stik z njihovimi starši.
Antonio Hojsak je svojo glasbeno pot začel v šoli, v kateri je danes zaposlen, v Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj in sicer kot učenec harmonike v razredu prof. Marjetke Babič. Po uspešno zaključeni nižji glasbeni šoli iz predmeta harmonika je v gimnazijskih letih nadaljeval glasbeno izobraževanje pri profesorju tolkal Boštjanu Vavhu.
Po končanem študiju glasbene pedagogike na Univerzi v Mariboru je uspešno zaključil še študij tolkal na deželnem konservatoriju v Celovcu, v Avstriji, v razredu prof. dr. Güntera Hofbauerja. V Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj je kot učitelj tolkal zaposlen od leta 2012. V družini tolkal so njegova velika ljubezen bobni, zato je veliko časa in vaje ob študiju glasbene pedagogike in klasičnih tolkal namenil tudi seminarjem in izobraževanju pri priznanih bobnarjih. Ob zaposlitvi v glasbeni šoli deluje tudi kot honorarni član orkestra SNG Maribor, reden član Brass Band Slovenija, ter sodeluje v večih priložnostnih skupinah in orkestrih.
Svojim učencem želi pokazati, da se z delom in vztrajnostjo, ter predvsem ljubeznijo do glasbe in čustev, ki se nam ob glasbi sproščajo, da doseči marsikaj, kar je na prvi pogled nedosegljivo.
Gregor Kozar je svojo glasbeno pot začel pri šestih letih starosti na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj, kjer trenutno poučuje saksofon, nauk o glasbi in solfeggio. Med študijem Jazzovskega saksofona ter pedagogike na Celovškem deželnem konservatoriju je imel priložnost sodelovati z vrsto svetovno priznanih glasbenikov iz Evrope ter Združenih držav Amerike.
Z nastopi v takšnih ali drugačnih zasedbah je prepotoval zajeten del sveta in imel priložnost doživeti vse od najmanjših odrov do večtisočglave množice poslušalcev.
Pri pouku učencem skuša vzbuditi ljubezen do instrumenta in igranja, z modernejšimi metodami in pristopi se raje loteva koristnega in uporabnega v glasbi ter skladb, ki so bližje mlajšim generacijam.
Zmago Štebih je svojo glasbeno pot začel na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj, nadaljeval na srednji Glasbeni in baletni šoli v Mariboru in diplomiral pri prof. Tiborju Kerekešu na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Med šolanjem se je izpopolnjeval tudi pri drugih vrhunskih umetnikih trobente: prof. Antonu Grčarju, prof. Stanku Praprotniku, Gregoryu Dudzlenskem in drugih.
Igral je v različnih ansamblih in komornih zasedbah, orkestrih in big bandih in se z njimi udeleževal festivalov ter drugih nastopov. Skoraj 9 let je bil zaposlen v Orkestru Slovenske vojske in z njim nastopal po mnogih državah stare celine. Več kot desetletje je dirigent Pihalne godbe občine Dornava.
S poučevanjem je začel v času študija. Takrat v Glasbeni šoli Kočevje. Kasneje je poučeval na zasebnih glasbenih šolah. Na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj je začel poučevati leta 2005. Na začetku je deloval kot dirigent mladinskega pihalnega orkestra, kasneje pa tudi kot učitelj trobil.
Nina Šegula se je s saksofonom spoznala pri prof. Antonu Horvatu na ptujski glasbeni šoli Karol Pahor. Po maturi na Glasbeni gimnaziji v Mariboru je opravila sprejemni izpit na Akademijo za glasbo univerze v Ljubljani, kjer je leta 2008 z odliko diplomirala v razredu prof. Matjaža Drevenška. Izpopolnjevala se je na Real Conservatorio Superior de Musica de Madrid v Španiji pri prof. Joaqinu Francu ter na mojstrskih tečajih pri slovitih profesorjih, kot Claude Delangle, Vincent David, Eugene Rousseau, Serge Bichon, Arno Bornkamp in drugi.
Na domačih in mednarodnih tekmovanjih je prejela več nagrad. Na 22. tekmovanju mladih Slovenskih glasbenikov je dosegla 2. nagrado, dve leti kasneje 3. nagrado, leta 2000 pa zlato priznanje, 3. nagrado in zlato plaketo. Na mednarodnem tekmovanju Alpe-Jadran-Donava leta 2001 je kot edina ženska predstavnica v svoji kategoriji prejela 2. nagrado, na mednarodnem tekmovanju komornih skupin V.Lovec-I.Šček leta 2004 pa 2. nagrado in srebrno medaljo s kvartetom saksofonov.
H koncertiranju jo vabijo različni orkestri, plesni ansambli, komorni in drugi glasbeni sestavi. Sodeluje v komisijah glasbenih tekmovanj doma in v tujini in je članica ptujskega pihalnega orkestra. Zraven pedagoškega udejstvovanja ima za seboj solistične in komorne koncerte v Franciji, Avstriji, Hrvaški in Japonski.
Luka Herman Gaiser, jazz kontrabasist in instrumentalni pedagog. Leta 2010 je diplomiral na glasbenem konservatoriju v avstrijskem Celovcu iz smeri jazz kontrabas pri prof. Uliju Langthalerju, 2013 pa še iz smeri instrumentalne pedagogike. Izobraževal se je na glasbenih delavnicah pri priznanih glasbenikih, kot so David Hazeltine, Peter Washington, Louis Hayes, Barry Harris. Kot glasbenik se je razvijal predvsem s sodelovanji s številnimi znanimi slovenskimi in tujimi glasbeniki, kot so Rob Bargad, Daniel Sadownick, Don Menza, Kirk Lightsey, Gary Smulyan, Kevin Mahogany, Marko Črnčec, Renato Chicco, Bernd Reiter, Denise King, Nicole Herzog, Jim Rotondi, Jure Pukl, Martin Belič, Vid Jamnik, Vox Arsana, Tango Compas (Stefan Milenkovich in Marko Hatlak).
Poleg jazz, etno in tango glasbe redno deluje tudi na domači pop glasbeni sceni. Sodeluje s pevko “Bilbi”, s katero je posnel že tri albume (Drobne slike, Toskana, Šibke točke). Dve leti je sodeloval na vokalnem kampu zasedbe “New York Voices” na Ptuju.
Redno koncertira tudi po Nemčiji, Avstriji, Švici ter Balkanu.
Leta 2014 je njegov učenec osvojil tudi zlato priznanje in drugo nagrado na tekmovanju TEMSIG iz smeri jazz.
Stane Hebar je leta 2012 z odliko diplomiral iz jazz kitare in glasbene pedagogike v razredu prof. Agostina DiGiorgia na Koroškem deželnem konservatoriju v Celovcu. Izobraževanje je nadaljeval na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu, kjer je leta 2016 zaključil tudi magistrski študij jazz kitare.
Nastopal je v jazz klubih in na številnih festivalih pri nas in v tujini (Lent, Arsana, Kud Baladoor, Ausseer JAZZ Frühling, Jazz Festival Steyr, Džjezz International Jazz Festival Celje, Lepoglava Jazz Festival, Porgy & Bess Dunaj, Royal Garden Graz, Kamerlichtspiele Celovec, Mumuth Graz, Unterfahrt Munchen, Jazzkeller Frankfurt, …) s številnimi priznanimi glasbeniki, kot so: Renato Chicco, Bernd Reiter, Helmut Kagerer, Jim Rotondi, Nicole Herzog, Rob Bargad, Daniel Sadownick, Don Menza, Marko Črnčec, Jure Pukl, Lenart Krečič, Jaka Kopač, Ratko Divjak, Tonč Feinig, …
Izobraževal se je tudi na raznih glasbenih delavnicah pri priznanih glasbenikih, kot so: Barry Harris, Lage Lund, Reggie Workman, Archie Shepp, Jimmy Cobb, Peter Bernstein, Vincent Herring, Pasquale Grasso, Wolfgang Muthspiel, Michael Abene, …
Trenutno deluje v različnih zasedbah: Stane Hebar Quartet, Vid Jamnik Quartet (plošča »Last Minute« izdana pri avstrijski založbi Alessa Records), Black Coffee, Lela Kaplowitz Quartet, Luka Benčič Trio/Quartet, …
Tom Hajšek, klavir, je glasbeno pot začel na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj pod mentorstvom prof. Tanje Kozar Stošič. Po končani nižji glasbeni šoli je s šolanjem nadaljeval na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor pri prof. Narcisu Grabarju.
Leta 2006 je z odliko končal študij klavirja na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri prof. Jakši Zlatarju. Leta 2007 je opravil sprejemni preizkus na Konservatoriju v Celovcu, smer jazz klavir. Dodatno se izpopolnjuje pri svetovno znanih profesorjih, kot so: prof. Konstantin Bogino, Alexei Kornienko, Tony Pancella, Rob Bargad …
Kot učitelj klavirja, komorne igre in kot korepetitor je zaposlen na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Na regijskih, državnih in mednarodnih tekmovanjih je kot korepetitor prejel več prvih nagrad. Deluje v mnogih stilsko raznolikih glasbenih projektih.
Eva Goričanec je po končani nižji glasbeni šoli nadaljevala šolanje na Glasbeni gimnaziji v Mariboru. Po zaključeni maturi se je vpisala na Pedagoško fakulteto, smer glasbena pedagogika. Njena mentorica klavirja je bila prof. Renata Neuvirt, zadnje leto pa je pod mentorstvom prof. Vladimirja Mlinarića in prof. Tomaža Sveteta diplomirala in si pridobila naziv profesorica glasbe.
Na Glasbeni šoli Karol Pahor je zaposlena od leta 2009. Poučuje igranje klavirja, nekaj let pa je bila tudi korepetitorka. Udeležuje se klavirskih seminarjev in študijskih skupin, korepetira otroške pevske zbore na pevskih revijah in tekmovanjih, udeležuje pa se tudi klavirskih tekmovanj in nastopov s svojimi učenci.
Poleg tega je zborovodkinja dveh mešanih pevskih zborov, organistka v župniji Šentilj in sodeluje pri pihalnem orkestru Paloma Šentilj, kjer igra tolkala, saj je v času študija obiskovala tudi ure tolkal pri prof. Martinu Bajdetu.
Trudi se, da učencem dojemanje in razumevanje glasbe predstavi na zanimiv način in jih usmerja na njihovi glasbeni poti.
Jernej Feguš je pričel z glasbenim izobraževanjem na Srednji glasbeni šoli v Mariboru in kasneje nadaljeval na Koroškem deželnem konservatoriju v Celovcu. Leta 2008 je diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani, pri prof. Milošu Mlejniku.
V letu 2007 je zaključil študij komorne glasbe na »Scuola di Musica di Fiesole« (Firence) v razredih profesorjev Milana Škampeta (Smetana Quartet) in Piera Farullija (Quartetto Italiano) ter Andrea Nannonija (Nuovo Quartetto).
Nadalje je leta 2012 opravil magistrski študij komorne glasbe na »Universität für Musik und darstellende Kunst Graz« pri prof. Stephanu Goernerju in prejel akademski naziv Master of Arts.
Je dobitnik nagrad na mednarodnih tekmovanjih violončelistov v Sloveniji, Avstriji in Hrvaški. Od leta 2005 poučuje violončelo na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj.
Sodeloval je na Orlando festivalu (Nizozemska), na festivalu Pablo Casals (Francija), festivalu »Strings Only!« v Zadru, na mednarodnem festivalu mladih glasbenikov »DAM« v Prištini, festivalu Volos International Music Festival (Grčija) in drugih.
Koncertiral je po Sloveniji, Evropi in ZDA.
Snemal je za Radio Slovenija, Radio Maribor, ARD, ORF, France Musique.
Posebno priznanje pa je dobil tudi od domačega mesta, ki je kvartetu Feguš dodelilo mestni pečat mesta Maribora ter Glazerjevo listino za dosežke na področju kulture.
Filip Feguš je pričel z glasbenim izobraževanjem na Srednji glasbeni šoli v Mariboru in kasneje nadaljeval na Koroškem deželnem konservatoriju v Celovcu. Leta 2008 je diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani, pri prof. Roku Klopčiču.
V letu 2007 je zaključil študij komorne glasbe na »Scuola di Musica di Fiesole« (Firence) v razredih prof. Milana Škampeta (Smetana Quartet) in prof. Piera Farullija (Quartetto Italiano) ter prof. Andrea Nannonija (Nuovo Quartetto).
Nadalje je leta 2012 opravil magistrski študij komorne glasbe na »Universität für Musik und darstellende Kunst Graz« pri prof. Stephanu Goernerju in prejel akademski naziv Master of Arts.
Je dobitnik nagrad na mednarodnih tekmovanjih violinistov v Sloveniji in Italiji. Od leta 2007 poučuje violino na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj.
Sodeloval je na Orlando festivalu (Nizozemska), na Festival Pablo Casals (Francija), festivalu »Strings Only!« v Zadru, na mednarodnem festivalu mladih glasbenikov »DAM« v Prištini, festivalu Volos International Music Festival (Grčija) in drugih.
Koncertiral je po Sloveniji, Evropi in ZDA.
Snemal je za Radio Slovenija, Radio Maribor, ARD, ORF, France Musique.
Posebno priznanje je dobil tudi od domačega mesta, ki je kvartetu Feguš dodelilo mestni pečat mesta Maribora ter Glazerjevo listino za dosežke na področju kulture.
MLADEN DELIN je akademski glasbenik pianist, profesor klavirja in glasbene pedagogike, vokalist, producent in aranžer. Diplomiral je na Pedagoški fakulteti v Mariboru, smer glasba in na glasbeni akademiji v Banja Luki, smer klavir. Iz klavirja se je izpopolnjeval v Beogradu, Londonu in Parizu ter opravljal specialistični študij pri znamenitem ruskem pianistu Konstantinu Boginu (RUS) na Akademiji Sv. Cecilije (Bergamo, ITA). Študij jazza je nadaljeval pri Davu Franku (Berkley, Boston, ZDA). Koncertiral je v Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Italiji, Franciji, Veliki Britaniji in ZDA. O odrskem nastopu in tremi je predaval na evropskem kongresu pianistov v Novem Sadu. Redno nastopa z znanimi umetniki, kot so: Stefan Milenkovich, New York Voices, Big Band RTV SLO, Borut Zagoranski, Nuška Drašček, Nina Strnad in drugi.
Je umetniški vodja glasbenega festivala ARSANA, znotraj katerega v sodelovanju z Glasbeno šolo Karol Pahor Ptuj organizira otroški glasbeni festival, kjer odrasle in mlade ozavešča in navdušuje o pomenu glasbenega izobraževanja. Je tudi avtor projektov VOX ARSANA, TANGO STORY, ART MUZIKALA – KURENTOVA SVATBA ter ŠOLE MUZIKALA.
Na GŠ Karol Pahor poučuje klavir, predvsem pa želi motivirati mlade, da jim glasba postane najboljši prijatelj na poti življenja.
MLADEN DELIN je za svoje delo prejel naslednja priznanja:
Priznanje Zveze kulturnih društev Ptuj za izjemne dosežke pri organizaciji koncertne dejavnosti in na področju glasbenega izobraževanja. (5. 2. 2009)
OLJENKA MO Ptuj za izjemne dosežke na področju promocije glasbene umetnosti, organizacije koncertov ter glasbenih in odrskih dejavnosti. (8. 1. 2013)
OLJENKA MO Ptuj za izjemen prispevek h kulturnemu dogajanju in organizacijske uspehe na področju glasbenega dogajanja na Ptuju ter za izjemne uspehe na mednarodni glasbeni ravni. (5. 2. 2015)
Helena Bezjak je svojo glasbeno pot začela na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Po zaključeni nižji glasbeni šoli je šolanje nadaljevala na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru v razredu prof. Borisa Dvoršaka – smer rog, kasneje pa na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Jožeta Falouta, kjer je leta 2002 diplomirala.
Po končanem študiju je delovne izkušnje nabirala kot učiteljica glasbene vzgoje in mentorica številnih otroških in mladinskih pevskih zborov, kot dirigentka pihalnega orkestra in učiteljica citer.
Znanje še naprej izpopolnjuje na seminarjih, študijskih skupinah in delavnicah. Igra v priložnostnih komornih sestavih in je članica Pihalnega orkestra Ptuj. Pri svojem delu si prizadeva prispevati k prepoznavnosti roga in otroke navduševati za igranje tega zahtevnega, a izvajalsko izredno bogatega instrumenta. Uspešna je na pedagoškem področju, saj se učenci pod njenim mentorstvom redno udeležujejo različnih državnih in mednarodnih glasbenih tekmovanj, kjer posegajo po najvišjih rezultatih.
Na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj opravlja delo pomočnice ravnatelja in poučuje trobila.
Helena Bezjak je svojo glasbeno pot začela na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Po zaključeni nižji glasbeni šoli je šolanje nadaljevala na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru v razredu prof. Borisa Dvoršaka – smer rog, kasneje pa na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Jožeta Falouta, kjer je leta 2002 diplomirala.
Po končanem študiju je delovne izkušnje nabirala kot učiteljica glasbene vzgoje in mentorica številnih otroških in mladinskih pevskih zborov, kot dirigentka pihalnega orkestra in učiteljica citer.
Znanje še naprej izpopolnjuje na seminarjih, študijskih skupinah in delavnicah. Igra v priložnostnih komornih sestavih in je članica Pihalnega orkestra Ptuj. Pri svojem delu si prizadeva prispevati k prepoznavnosti roga in otroke navduševati za igranje tega zahtevnega, a izvajalsko izredno bogatega instrumenta. Uspešna je na pedagoškem področju, saj se učenci pod njenim mentorstvom redno udeležujejo različnih državnih in mednarodnih glasbenih tekmovanj, kjer posegajo po najvišjih rezultatih.
Na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj opravlja delo pomočnice ravnatelja in poučuje trobila.
Štefan Petek, akademski glasbenik, profesor klarineta in magister menedžmenta, je obiskoval Osnovno šolo Franca Osojnika na Ptuju. Šolanje je nadaljeval na Srednji glasbeni in baletni šoli Maribor (1981−1985). Po odsluženem vojaškem roku je študiral glasbo na Akademiji za glasbo v Ljubljani in diplomiral leta 1990. V letih 1992−1993 je opravil podiplomski študij na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu. Leta 2013 je na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije v Celju pridobil naziv magister menedžmenta.
Na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani se je leta 1990 zaposlil kot učitelj klarineta in saksofona, nato leta 1991 na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru prav tako kot učitelj klarineta in saksofona. Leta 1998 je prevzel funkcijo ravnatelja Glasbene šole Karol Pahor Ptuj, ki jo opravlja še danes.
Od leta 2000 do 2008 je bil dirigent Pihalnega orkestra Ptuj, od leta 1992 je član jazzovske glasbene zasedbe Toti Big Band iz Maribora. Od leta 2001 je član Rotary kluba Ptuj.
Kot glasbeni izvajalec je sodeloval v mnogih glasbenih zasedbah: narodno-zabavnih skupinah, v kabaretu (Svetlana Makarovič), v simfoničnem orkestru RTV Slovenija, v opernem in simfoničnem orkestru SNG Maribor, v Big Bandu New Times (Avstrija), v komorni skupini Lundonia (Anglija).
Kot glasbeni izvajalec je gostoval v večini evropskih držav in v Kanadi.
Kot član in predsednik strokovnih ocenjevalnih komisij sodeluje na tekmovanjih mladih glasbenikov v Sloveniji in Srbiji ter na festivalu Domače zabavne glasbe Ptuj.
Jasna Hrženjak se je po končanem šolanju na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru vrnila na Ptuj in se zaposlila v Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj, kjer se je začela njena pot v čudoviti svet glasbe. Na šoli poučuje kitaro, komorno in orkestrsko igro. Velika želja ji je učence popeljati v svet glasbe različnih zvrsti, da bi jim ljubezen do glasbe tudi po končanem šolanju bogatila življenje. Pri individualnem in skupinskem pouku stremi k samostojnosti in samoiniciativnosti, saj to učencem olajša razumevanje glasbe. Je vodja in dirigentka kitarskega orkestra, pri katerem ji je največji izziv učence naučiti skupinskega muziciranja in prilagajanja drugim. Nadarjene učence vzpodbuja in pripravlja za nadaljnje šolanje in morebitno poklicno kariero.
Pri svojem delu uporablja nova znanja in veščine, pridobljene na raznih seminarjih pod vodstvom domačih in tujih predavateljev. V veliko pomoč so ji tudi izkušnje, ki jih je pridobila v svoji dolgoletni glasbeni karieri.
Samo Ivačič je pod mentorstvom prof. Jožeta Fürsta diplomiral na oddelku za glasbeno pedagogiko Pedagoške fakultete v Mariboru, nato pa še v pevskem razredu prof. Irene Baar na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Kot pevski solist je nastopal v raznih krajih Slovenije in v tujini ter sodeloval z različnimi komornimi zasedbami in orkestri. Bil je član številnih odličnih slovenskih zborov. Vodil je tudi različne vokalne skupine in zbore, s katerimi je dosegel tudi nekaj lepih mednarodnih uspehov.
Danes se intenzivno posveča predvsem sodobnemu jazzovskemu vokalu in kot pevec sodeluje v različnih glasbenih projektih. Poleg tega deluje kot pianist, dirigent, skladatelj, aranžer in predavatelj. Njegove skladbe in priredbe se redno pojavljajo na programih domačih in tujih zborov ter vokalnih skupin. Prav tako je soavtor učbenika za glasbo za gimnazijski program Glasba 1.
Leta 2015 je kot član vokalnega jazz kvarteta Vox Arsana v sodelovanju z Big Bandom RTV Slovenija posnel studijski album Turn It Up, za katerega je prispeval tudi nekaj priredb. Na albumu sodelujejo tudi 2-kratni grammyjevi nagrajenci New York Voices.
Brigita Luteršmit je svoje glasbeno šolanje igranja klavirja začela v Glasbeni šoli Ormož, kasneje pa nadaljevala na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru, pod mentorstvom prof. Zorane Cotić. Po končani srednji šoli se je vpisala na Pedagoško fakulteto v Mariboru, kjer je svoje znanje igranja klavirja izpopolnjevala pri prof. Renati Neuvirt. Leta 2010 je pod mentorstvom red. prof. dr. Jerneja Weissa diplomirala.
Istega leta se je zaposlila na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj kot učiteljica klavirja, kasneje pa še kot korepetitorka baleta. Od leta 2013 svojo učno obvezo dopolnjuje na Osnovni šoli Žetale, kjer poučuje glasbeno umetnost in zborovsko petje, v vrtcu pa vodi glasbene urice. Njeni učenci klavirja so se uspešno predstavili na številnih šolskih in izvenšolskih nastopih ter tekmovanjih.
Svoje znanje izpopolnjuje na različnih seminarjih in strokovnih usposabljanjih in tako v svoje poučevanje vnaša nove metode in oblike dela. Učencem želi približati ljubezen do glasbe in inštrumenta, saj dojemanje glasbenega dela močno vpliva na razvoj domišljije in ustvarjalnosti.
Boris Majcen – trobenta, krilovka. Študij jazz trobente je zaključil na deželnem konservatoriju v Celovcu, podiplomski študij nadaljuje na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Grazu.
Učitelj jazz trobente na jazz oddelku Glasbene šole Karol Pahor Ptuj. Mentorji: Leeroy Wilson Harper, Gerd Rahstorfer, Daniel Nösig, Jim Rotondi. Seminarji: Jimmy Cobb, Michael Gibbs, Vince Benedetti, Bobby Shew, Alex Sipiagin, …
Sodeloval s: TOTI Big Band, Big band orkester RTV Slovenija, ŠPIČIKUC Orchestra, Big Band GveriLLaz, KUD MUSICOLOGY, Jazz Robots, Jan Čizmazija, …
Robert Ožinger, jazz pianist in glasbeni pedagog. Leta 2013 je diplomiral na glasbenem konservatoriju v avstrijskem Celovcu, smer jazz klavir, pri profesorju Robu Bargadu, leta 2016 pa je diplomiral iz glasbene smeri Pedagoške fakultete v Mariboru. Izobraževal se je na številnih glasbenih seminarjih in jih tudi pomagal organizirati v sklopu jazz oddelka Glasbene šole Karol Pahor Ptuj (Barry Harris, Reggie Workman, Rob Bargad, Karen Asatrian, …). Sodeluje s številnimi glasbeniki v različnih projektih (Jure Pukl, Jaka Kopač, Bernd Reiter, Domen Gnezda itd.) Jazz teorijo in jazz klavir poučuje na jazz oddelku Glasbene šole Karol Pahor Ptuj in na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor.
Sara Praper je maturirala na Konservatoriju za glasbo in balet v Mariboru pod mentorstvom prof. Violete Ozvatić. Študij flavte je nadaljevala na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer je z odliko magistrirala v razredu zasl. prof. Fedje Rupla. Vzporedno je študirala tudi dramaturgijo in scenske umetnosti na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Med študijem je prejela več državnih in mednarodnih nagrad.
Redno se udeležuje glasbenih festivalov doma in v tujini. Med drugim je nastopila v Slovenski filharmoniji, ob obisku kraljice Elizabete II. in Vojvode Edinburškega ter na Koncertu prijateljstva v Trstu pod taktirko maestra Riccarda Mutija.
Je članica Vokalnega kvarteta Rusalke, enega vodilnih slovenskih komornih sestavov.
Od leta 2015 je zaposlena kot profesorica flavte in komorne igre na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Svojim učencem želi vzbuditi čut za lepoto, kreativnost, vztrajnost, domišljijo in samozavest.
Jasmina Rihtarič je svojo učiteljsko pot začela že v času študija. Poučevala je igranje harmonike v Lovrencu na Pohorju in v Selnici ob Dravi. Po nekaj letih poučevanja v teh idiličnih krajih se je zaposlila v Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Poučuje harmoniko, komorno igro, predšolsko glasbeno vzgojo, glasbeno pripravnico in nauk o glasbi.
Vsem učencem harmonike želi vzbuditi ljubezen do igranja inštrumenta z željo, da ga bodo igrali tudi kasneje, ko bodo glasbeno šolanje zaključili. Nadarjene učence, ki se želijo posvetiti študiju harmonike, pa pripravlja na izobraževanje na Umetniški gimnaziji. Velik izziv ji predstavlja delo z najmlajšimi učenci, ki prvič vstopajo v svet glasbe. Želi jim ga predstaviti na zanimiv, pester in hkrati strokoven način.
V pouk vnaša nove metode dela, s katerimi se seznani na seminarjih in študijskih skupinah, ki se jih vsako leto udeležuje, in na katerih predavajo domači in tuji predavatelji.
Mojca Sok Hrga je glasbeno pot pričela na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj pri prof. Liji Frajnkovič. Takratno Glasbeno gimnazijo v Mariboru je končala pri prof. Mariji Ladič Dvoršak. Študij je nadaljevala na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri prof. F. Ruplu. Na državnem tekmovanju je pod njegovim mentorstvom v kategoriji 3a dosegla drugo nagrado. Bila je tudi Zoisova štipendistka. Leta 2008 je opravila specializacijo pri prof. M. Zupanu. Kot substitut je delovala pri večih orkestrih: Slovenska filharmonija, Policijski orkester in vojaški pihalni orkester ter Simfonični orkester SNG Maribor.
Redno se izobražuje na raznih flavtističnih in pedagoških seminarjih.
Pedagoško pot je pričela leta 2004 na Glasbeni šoli Karol Pahor. Delo z otroki ji je ljubo in ne predstavlja si, da bi delala kaj drugega, kajti otroci ti dajo največ.
Vid Ščavničar se je po končani gimnaziji na Konservatoriju za glasbo in balet v Mariboru pri prof. Andreju Lorberju vpisal na Univerzo za glasbo in umetnost v Grazu, v razred prof. Janne Rättyä-a. Leta 2014 je z odliko diplomiral iz koncertne smeri, eno leto kasneje pa uspešno še iz pedagoške. V času šolanja se je izpopolnjeval pri številnih svetovno znanih harmonikarjih: Mie Miki, James Crabb, Inaki Alberdi, Matti Rantanen in drugih. Trenutno zaključuje magisterij pri prof. Janne Rättyä-u v Grazu.
Vid je prejemnik številnih nagrad na državnem in mednarodnih tekmovanjih, redno nastopa kot solist in v različnih komornih zasedbah. Zadnja leta sodeluje tudi s priznanim pesnikom in pisateljem Ferijem Lainščkom. Pri svojem delu želi učencem vnesti čim večje zanimanje in veselje do instrumenta in same glasbe.
Amadeja Turnšek je z igranjem harmonike začela v nižji glasbeni šoli Glasbene šole Karol Pahor Ptuj. Šolanje je nadaljevala na takratni Srednji glasbeni in baletni šoli Maribor, današnjem Konservatoriju za glasbo in balet Maribor. Po zaključenem šolanju na srednji šoli je nadaljevala s študijem na Pedagoški fakulteti v Mariboru in diplomirala iz glasbene pedagogike. Dodatna znanja si pridobiva z izobraževanjem na rednih strokovnih seminarjih. Že med študijem je poučevala v glasbeni šoli KUD Pošta v Mariboru in v Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj, kjer se je takoj po zaključku študija tudi zaposlila.
Poklic učiteljice harmonike opravlja z veliko ljubezni in veselja. Učne ure so sproščene in zabavne, zato se učenci vsake naslednje ure veselijo. Posveti se vsakemu učencu posebej, saj meni, da ima vsak otrok smisel za ustvarjanje, treba mu je le pomagati, da ta smisel najde. Ob igranju instrumenta se učenci učijo tudi vztrajnosti in odgovornosti. Pridobivajo pa tudi na samozavesti in disciplini.
Želi si, da bi učenci poleg igranja instrumenta čim bolje osvojili tudi te navade in vrednote ter jih ponesli v življenje.
Marjeta Urbanič Rudolf je študirala orgle in klavir na Državni Visoki šoli za glasbo v nemškem Freiburgu pri prof. Zsigmondu Szathmaryu in Yasue Yuki Weber. Leta 2004 je z odliko diplomirala, študij pa poglobila še na Državni visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v Stuttgartu, kjer je študirala orgle pri prof. Bernhardu Haasu in glasbeno pedagogiko pri prof. Ulrichu Molsenu. Je dobitnica mnogih nagrad in štipendistka Ministrstva za kulturo Republike Slovenije.
Sodeluje z mladimi komponisti in izvaja krstne izvedbe njihovih skladb, je koncertno aktivna v Sloveniji in Evropi. Poleg instrumentov se ukvarja tudi z zborovsko glasbo in petjem sploh, vodi razne pevske skupine, piše glasbo in tako različne zvrsti spleta v celoto. Redno se dodatno izobražuje pri svetovno znanih imenih klavirske in orgelske glasbe.
Od leta 2006 je zaposlena kot učiteljica klavirja in orgel ter korepetitorka na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Svojim učenkam in učencem poskuša privzgojiti ljubezen do vaje, ki je ključnega pomena za uspeh. V literaturo vnaša tudi sodobnejšo in popularno glasbo, ki sledi času, predvsem pa želi otrokom vzbujati zanimanje za neznano in željo po izvajanju tudi, ko niso v glasbeni šoli.
Boštjan Vavh izhaja iz glasbene družine. Oba starša sta šolana glasbenika. Diplomiral je na Akademiji za glasbo v razredu prof. Borisa Šurbeka. Kot mladi glasbenik je prejel zlato plaketo in srebrno plaketo na državnem tekmovanju TEMSIG. Bogate glasbene izkušnje si je nabral z igranjem v Slovenskem narodnem gledališču Maribor, kjer je kot tolkalist igral deset let.
Sodeloval je pod taktirko mnogih svetovno priznanih dirigentov. Več let je igral v tolkalni skupini Stick Control. Od leta 2002 je zaposlen na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj. Posveča se predvsem izzivom, kot sta biti drugačen v glasbi in navdušiti mlade bodoče glasbenike s svojim posebnim pristopom. Pohvali se lahko, z izjemnimi uspehi svojih učencev, in sicer: v šolskem letu 2007/2008 je imel državnega prvaka v B kategoriji in podprvaka v A kategoriji. Leta 2010/2011 je imel spet državnega prvaka v B kategoriji in podprvaka v A kategoriji. V šolskem letu 2013/14 je imel podprvaka v A kategoriji. V šolskem letu 2016/17 je ponovno imel podprvaka v B kategoriji. Dvakrat je z učenci sodeloval na mednarodnem tekmovanju Evrovizijski mladi glasbeniki, kjer povečini nastopajo učenci srednjih šol in akademij.
Jože Zadravec je bil rojen leta1985 v Veržeju.
Šolanje je začel leta 1992 na nižji glasbeni šoli Slavka Osterca Ljutomer, pri profesorju Nenadu Šimunčiču. Nato je šolanje nadaljeval na konzervatoriju za jazz v avstrijskem Celovcu. Sprva pri prof. Erich Bachträglu, na to pa še pri prof. Klemens Marktlu.
Sodeluje in je sodeloval z naslednjimi glasbeniki in zasedbami :
Simone Zanchini, Ratko Zjaca, Martin Gyakonovski, Robert Bargard, Michael Erian, Primož Grašič, Karen Asatrian, Vid Jamnik, Elda Viler, Olivija, Ana Bezjak, Peter Lovšin, …
Udeležil se je raznih delavnic, ki so jih vodili mednarodno priznani glasbeniki/predavatelji :
Gregory Hatchinson, Williie Jones III, Geoff Clapp, Billy Hart, Jimmy Cobb, Gary Bartz, Bob Mintzer, Armen Donelian, …
Nastopal na mednarodnjih festivalih :
Osječko ljeto kulture (Hrvaška), Međunarodni etno jazz festival Karlovac (Hrvaška), Last minute jazz festival Bale/Vale (Hrvaška), Špancirfest Varaždin (Hrvaška), Swing festival Zagreb (Hrvaška), Swing festival Graz (Avstrija), Sing mit uns (Switzerland), Jazz unter Baum (Austria), Avsenik Festival (Begunje- Slo), Festival Lent (Maribor/Slo), Jazz Ravne (Ravne/Slo), Jazz at CID (Ptuj/Slo), Festival Kanal (Bohinj/Slo), Swing festival BLED (Bled/Slo), festival Godibodi (Ljubljana/Slo), …
Prav tako je nastopal po klubih doma in tujini :
RAJ (Klagenfurt/Avstrija), Jazz club Kammerlichtspiele (Klagenfurt/AUT), Le Pirate (Rosenheim- GER), Križanke (Ljubljana- SLO), Prulček bar (Ljubljana/SLO), Salon uporabnih umetnosti (Maribor- SLO), Jazz club Gajo (Ljubljana/SLO), Cankarjev dom (Ljubljana/SLO), …
Trunutno je član zasedb :
MOJCA, BILBI, The SWINGTONES, TOTI big band, JZ and his men, …
Lahko ga tudi slišite na raznih posnetkih, albumih, z različni izvajalci in skupinami.
Diplomiral iz koncertne smeri jazz saksofon na deželnem konservatoriju v Celovcu leta 2015. Diplomiral iz instrumentalne pedagogike smer jazz saksofon na deželnem konservatoriju v Celovcu leta 2015.
Nadaljevanje študija 2. bolonjske stopnje – Master of Arts, smer jazz saksofon na univerzi v Gradcu, 2015.
Mentor jazz saksofona na nadstandardnih oddelkih Konservatorija za glasbo in balet Maribor ter Glasbene šole Karol Pahor Ptuj.
Igranje v mednarodnih zasedbah od duo jazzovskih sestavov do simfoničnega jazz orkestra: Stane Hebar kvartet, MiNiMe, Flozell, KUG Jazz Orchester, Jazz Punt Big Band, The SwingTones, … 1. mesto ter posamezna nagrada na mednarodnem tekmovanju Big Band zasedb: XVI. Mezinárodní hudební festival Česká Kamenice 2015 – Jazz Punt Big Band.
baletna plesalka, učiteljica baleta
Z 8 leti se je vpisala v baletno šolo v Mariboru. Pod mentorstvom Ika Otrina se je doživljenjsko navdušila za balet in začela s svojimi prvimi solističnimi nastopi; upodobila je vlogo Anice v Piki Nogavički in vlogo dobre vile v Petru Klepcu. Že v času osnovnega baletnega izobraževanja so jo povabili k sodelovanju v baletnih predstavah SNG Maribor, Peter in Volk in Don Kihot. Baletno izobraževanje je nadaljevala na Glasbeni gimnaziji-smer balet, sprva v razredu Ika Otrina, kasneje pod mentorstvom Tamare Orlove, z odličnim uspehom pa zaključila maturo v razredu prof. Edija Dežmana.
Leta 2000 se je pridružila baletnemu ansamblu SNG Maribor, kjer je nastopala v vseh tekočih baletnih ( Giselle, Spartak, Coppelia, Pohujšanje, Grk Zorba, Transilvanija, Hrestač, Trnuljčica ),
opernih ( La Traviata, Turandot, Hymnus, Aida, Pesnik in upornik, Falstaf, Ples v maskah, Čarobna piščal, Madame Butterfly, Kandid, Dido in Enej, Hofmanove pripovedke ),
ter nekaterih dramskih predstavah ( Krvava svatba, Čarovnik iz Oza, Ondine ). Udeležila se je gostovanj na Portugalskem, v Franciji, Hrvaški, Italiji in Luksemburgu.
Sodelovala je na Festivalu Lent, Festivalu Ljubljana, Festivalu v Oderzu, na festivalu Dubrovačke ljetne igre ter festivalu Festa della musica v Bresci.
Kot profesionalna plesalka se je udejstvovala do leta 2007.
Leta 2003 je poleg plesa v SNG Maribor začela s poučevanjem baleta in plesnih pripravnic na glasbeni šoli na Ptuju. To delo je ponudilo možnost, da je ustvarila in koreografirala razne etude, Letne baletne nastope ter otroške baletne predstave Drevo Krištof, V gozdu, Čarobna prodajalna lutk, Letni časi, Hrestač, Tri pomaranče ter Kdo je napravil Maji kiklco.
Leta 2007 se je na ljubljanskem Konservatoriju za glasbo in balet vpisala na višješolski program Balet. Leta 2010 je pod mentorstvom prof.Mateja Selana diplomirala z odliko in pridobila naziv učiteljica baleta.